2011. december 4., vasárnap

Újrakezdés / Restart

Ha jól rémlik, akkor nagyjából egy éve, hogy abbahagytam. Mert lusta voltam, no meg mert az Olasszal voltam elfoglalva. Nézzétek el nekem!
Miért kezdem újra, és vajon meddig fog tartani? Hm.
Újra kezdem mert... sok minden miatt. Az egyik az egóm. Visszaolvasva a bejegyzéseket egész szórakoztatónak találtam magam és hiányoznak a bókok. Egy másik pedig, hogy a mai napig hetente legalább egyszer elhagyja a számat, hogy nálunk Magyarországon. Azt gondoltam, hogy egy év elteltével nem ér már majd kulturális sokk. Ezzel szemben ha sokk ugyan nem is ér de azért időnként azért még mindig fennakadok néhány dolgon.
... és a többnyelvű közönség miatt megpróbálom kétnyelvűen.


* * * * * * * * * * 


I guess it was roughly a year ago that I stopped. 'Cause I was lazy and because I was busy with the Italian. Please forgive me!
Why I start over, and how long will it last? I don't know.

I restart ... because of a couple things. One of these is my  ego. Reading my posts I thought I was entertaining and I miss the compliments. Another reason is that still, at last once a week I find myself saying "in Hungary, we...". I actually thought that after a year I will no longer have any cultural shocks. On the contrary. Maybe it's not a shock any more but I still come across things I cannot understand.
...and due to the multilingual audience I'll try doing it bilingual.

2 megjegyzés:

  1. Tudod, Johi, szerintem ez úgy van, hogy ami épp most történik veled, a szürke hétköznapokban arról úgy gondolod, hogy semmi extra. Zajlik az élet és kész. Na ja, de pár év múlva, amikor teljesen más típusúak lesznek a szürke hétköznapok, nosztalgiával fogsz visszagondolni a mára. És jó lesz beleolvasni a napi feljegyzésekbe. Egy kicsit vissza-ízlelgetnia ezeket a napokat. Na ezért jó naplót vezetni, blogolni.
    Várjunk csak, vagy most azt írtam le én miért blogolok?!?
    :)
    Szóval hajrá, nekem élvezet olvasni a gondolataidat! :)

    VálaszTörlés
  2. hajrá, én is olvasom majd. az olaszodat itt nem villogtattad agyon, valakinek tattogatod?!:-)

    VálaszTörlés

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...