2011. december 14., szerda

Hivatalnok, mégis ember?

Nem tudom, hogy az, hogy segítesz másoknak az neveltetés kérdése, vagy  kulturális különbség netán simán csak EQ de az biztos, hoz én árral szembe megyek. A költözés egy rémálom, ráadásul akik szervezik, hát… nem sok tapasztalatuk lehet. Tudom, nem mindenkinek lehet akkora rutinja mint nekem, akik kb. kétévente költözik (ki a házból, be a házba az árvíz miatt). A dobozok kezelhetetlenül nagyok, ellenben 10 kilónál többet nem pakolhatsz bele. Mérleg nincs, a 10kg szemre megy. A tacepao, amit körbeküldtek, hogy ezzel kell majd a dobozaidat megjelölni használhatatlan. Csináltam egy felhasználóbarát verziót. A saját munkámat könnyítvén de mivel másoknak is segítség lehet, továbbküldtem a többi titkárnőnek, mondván, hogy ha bármi lemaradt, kimaradt volna, nyugodtan jelezzék. A pulitzer-éhes kolleginám a nagy írásban annyira elfoglalódott, hogy egy köszit se bírt mondani. Nem baj, akadnak még azért emberek akikbe szorult némi jóérzés. Az ilyenek miatt könnyebb elviselni a hülyéket.



4 megjegyzés:

  1. na figy bébi! költözünk mi is, hónapok óta. minden hétvégén egy szint. mi ma este lettünk betéve. tegnap felhivtam a helyi Margót, hogy doboz, valami? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, tényleg, mondta..... Lejött dobozzal egy ember. mondom: matrica? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lejött matricával az ember, majd a Margónk jött hogy hogy akartok ülni? Mondom leadta a fönököm már hetekkel ezelőtt. Ő: azért nézzük meg, és egy papirral elindultunk le 4 szintet. Leérve látta hogy nincs tolla hogy kézzel skicceljen....... nem folytatom, a kollégám aki inkabb log mint melozik(mint a tied is ahogy latom) atrendezte a leadott verziot..... semmi gond,én haza, este van. Reggel újult erővel és gonoszan ébredve bementem. Bemártottam kolléganőt, a fönökömmel visszacsináltattam az ülésrendet. Majd megbeszélés agyhalálig, este fél7kor megyek vissza a gépemhez, leülök mailezni, egyszercsak megjelenik két overallos ember, és mindenféle, mindenféle(!!!) koncepció nélkül a gépeket össze vissza elkezdi pakolni. Mondom: nem fog összekeveredni: erre Overall1: De. Erre Overall2: Akkor ne igy rakjuk. Erre én: most az én gépemet is kihúzod? Mert akkor előbb kikapcsolnám...... Ennyiben maradtunk, én eljöttem 7-kor, remélve a legjobbakat. A dobozomat cellux és egyéb hiján az etikettel esztétikailag összeilesztettem, és ráírtam hogy törékeny. Nem hiszem, hogy számít. De én megtettem. Szóval, same here, same there, avagy stesso bella bambina!

    VálaszTörlés
  2. őrült fontos a kérdésem, hogy havazik ez az oldal? ez iszonyat jó effekt!!:-)

    VálaszTörlés
  3. Én azt hittem koszos a monitor... :)

    VálaszTörlés

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...