2011. december 28., szerda

Látogatási logisztika

A hazautazás mindig egy logisztikai kihívás. Lehet, hogy rutintalan vagyok még, de szerintem képtelenség mindig mindenkivel találkozni. A másik, meg a szuvenír. Hiába lehet 32 kg-os bőröndöt feladni a gépre, hogy ha én 23-nál többet nem tudok cipelni. Persze, hogy van kereke a szekrény méretű bőröndömnek, de valahogy az a lépcsőn fel, lépcsőn le műveletnél nem sokat számít. No és hát nem mindig vannak markos legények a közelben. Leggyakrabban nénikkel van tele az állomás és hát így inkább én segítek nekik, mint ők nekem.
Aztán amikor hazaérek, valahogy eluralkodik rajtam a holiday feeling, amin a nem annyira jó időérzékem se sokat lendít. Azért minden alkalommal megpróbálom a lehetetlent és ha csak egy órára is, de igyekszem mindenkivel összefutni egy ölelés erejéig.


Ha netán valakinek van erre valami jól bevált módszere, kérem segítsen rajtam!



2 megjegyzés:

  1. sztem ha jön egy gyerek, azonnal megoldódik minden- mert onnantól a saját problémák, kihívások eltörpülnek majd:-)szóval javaslatom....... ;-D

    VálaszTörlés
  2. Cilka drága! Azt ugye tudod, hogy akkor te is kiesel a pikszisből????

    VálaszTörlés

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...