2011. december 29., csütörtök

Isten, az Univerzum vagy ahogyan hívjuk... és a barátság

Tényleg pont ma lamentáltam azon, hogy vajon hogyan fogom összehozni, hogy mindenkivel találkozni tudjak? Az Isten, ahogyan én hívom, vagy mások számára az univerzum, vagy bárakármi elrendezi azt amit el kell. Szerencsés vagyok, mert elmondhatom magamról, hogy vannak olyan barátaim, akikkel nem számít, hogy mennyi ideig nem beszéltünk, mennyi ideig nem találkoztunk. A barátságunk mindig ugyanaz marad. Mert van ezer év közös tapasztalatunk és ugyanott tudjuk folytatni, ahol abbahagytuk.


Andi, te vagy az egyik! :)

2 megjegyzés:

  1. :))) Nem is értem.:) Mikor elolvastam a tegnapi bejegyzésed a logisztikáról, gondoltam, írok, de tényleg nem egyszerű megszervezni találkozásokat. De ma! Az égiek ezt megoldották helyettünk!:) Annyira, de annyira örültem neked!!

    VálaszTörlés

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...