A színnel csak az a bajom, hogy ugyan lehet, hogy az Aperolnak nem ettől olyan a színe amilyen, de vad pirosak láttán mindig kis kilapított piros tetvek jutnak az eszembe (színtan).
Az Aperol szupertitkos receptje narancs, rebarbara, kínafa, jácint, encián és jó néhány meg nem nevezett gyógynövény keveréke, a kezdetek óta változatlan mixtúrában. Neve a francia aperò, vagyis aperitif szóból ered.
A márkát fémjelző narancs színt a húszas években találták ki neki a marketing-okosok, ez azóta is körüllengi a terméket és az ahhoz kapcsolódó kommunikációt. Az első reklámok már ekkor megjelentek. Az Aperol harmincas években készült reklámkampánya az aperitifekhez képest alacsony (11% - ami a Campariénak kevesebb mint fele) alkoholtartalomra épít. A fő célcsoport: egészségtudatos nők. Zseniális!
"Asszonyom! Az Aperol vigyáz a vonalaira" http://www.aperol.com/aperol/# |
Valószínűleg alacsony alkoholtartalma és édes íze miatt kedvelik az olasz nők :D. Egy relatíve kevés kalóriával és alkoholtartalommal bíró ital mellett könnyebb megőrizni a formájukat. Legyen az az alakjuk, vagy az alakításuk (Aperol Spritz kb. 80 kalória, Mojtro 200). Itt nem kevéssé fontos a látszat.
Forrás:
http://www.aperol.com/aperol/
http://www.camparigroup.com/en/brands/aperol.jsp#
Szia Johi!
VálaszTörlésEz a piros nem az a piros! Nyugodtan iszogasd, egész más árnyalata van a "tetves" kárminpirosnak : )
Hozzál egyet szívesen elemezgetném közelebbről a színárnyalatát....
Drága Kati! Köszönöm a tájékoztatást, örömmel hallom!!! Ki is próbálom, milyen ezzel a tudattal Aperolozni :)
VálaszTörlés