2011. december 6., kedd

Ostblock

Ex ostblock-lakóként már nem lepődök meg a kérdésen (idegesíteni azért idegesít), hogy ".. is Bucharest nice?". Lehet, csak épp semmi közöm hozzá. Szóval ezt már megszoktam. Meg én sem tudok semmit Kínáról, Afrikáról vagy épp Dél-Amerikáról, vagy legalábbis keveset. Na de a mai sztori kiverte a biztosítékot. Az olaszórán valaki szóba hozta december 8-át. Ez az Olaszoknál nagy ünnep. Immacolata, vagyis a szeplőtelen fogantatás ünnepe. Munkaszünet. Vannak családok akik már ilyenkor feldíszítik a karácsonyfát. Na, erről csacsogott az echte olasz tanárnő meg egy spanyol (igazi stréber), hogy sajna ez Efszáéknál nem ünnep, pedig hát ez lenne a normális. Na erre a Jo(h)anna különítmény megszólalt, hogy márpeding nem feltétlenül. Mire a tanár, hát ez katolikus ünnep. Köszönjük szépen, mi is azok vagyunk. Akkor beugrott neki II. János Pál és ezzel a lendülettel engem is lengyelnek nézett. Mondtam bár a keresztnév (majdnem) stimmel de én köszönöm magyar vagyok. Na és akkor felgyulladt a kis agyában a villanykörte! "Tavaly járt ide két bolgár, ismeritek?". A Lengyellel összenéztünk, próbáltunk nem röhögni és mondtuk sajnos nem. Nem bírtam ki, megnéztem. Csupán 800 km.

1 megjegyzés:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...