
Az Aperol szupertitkos receptje narancs, rebarbara, kínafa, jácint, encián és jó néhány meg nem nevezett gyógynövény keveréke, a kezdetek óta változatlan mixtúrában. Neve a francia aperò, vagyis aperitif szóból ered.
A márkát fémjelző narancs színt a húszas években találták ki neki a marketing-okosok, ez azóta is körüllengi a terméket és az ahhoz kapcsolódó kommunikációt. Az első reklámok már ekkor megjelentek. Az Aperol harmincas években készült reklámkampánya az aperitifekhez képest alacsony (11% - ami a Campariénak kevesebb mint fele) alkoholtartalomra épít. A fő célcsoport: egészségtudatos nők. Zseniális!
![]() |
"Asszonyom! Az Aperol vigyáz a vonalaira" http://www.aperol.com/aperol/# |
Valószínűleg alacsony alkoholtartalma és édes íze miatt kedvelik az olasz nők :D. Egy relatíve kevés kalóriával és alkoholtartalommal bíró ital mellett könnyebb megőrizni a formájukat. Legyen az az alakjuk, vagy az alakításuk (Aperol Spritz kb. 80 kalória, Mojtro 200). Itt nem kevéssé fontos a látszat.
Forrás:
http://www.aperol.com/aperol/
http://www.camparigroup.com/en/brands/aperol.jsp#
Szia Johi!
VálaszTörlésEz a piros nem az a piros! Nyugodtan iszogasd, egész más árnyalata van a "tetves" kárminpirosnak : )
Hozzál egyet szívesen elemezgetném közelebbről a színárnyalatát....
Drága Kati! Köszönöm a tájékoztatást, örömmel hallom!!! Ki is próbálom, milyen ezzel a tudattal Aperolozni :)
VálaszTörlés